| Kirjoittaja |
Viesti |
< Palaute ~ Vikailmoitukset |
| Minna |
Lähetetty: Tii 27 Syy, 2005 20:22 |
|
|
BlueBird
|
Varmasti monelle tulee tuollainen teksti, kun lähettää viestin:
Lainaus: Could not connect to smtp host : 0 : Success
DEBUG MODE
Line : 111
File : smtp.php
Viestihän tulee kuitenkin perille, mutta varsin kettumainenhan tuo on ja moni varmasti menettänyt hermonsa jo sen takia. Jotenka pahoittelen tuota. Minulla ei ole mitään käsitystä, mistä tuo johtuu. Hallintapaneelissa kaikki näyttäisi olevan kohdallaan, mutta tekniset taitoni eivät ole niin vankat, että osaisin tuolle tehdä jotain, jos jotain tehtävää on. Pahoittelen sitäkin.
Joillakin toisilla foorumeilla on samaa esiintynyt kuuleman mukaan. |
_________________ 030906 | Älä sinä muiden katseista välitä, sillä me ollaan yhdessä. Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
| Laura |
Lähetetty: Tii 27 Syy, 2005 20:28 |
|
|
Rainbowarrior
|
| Joo tuttu juttu. Tullut about miljoona kertaa. Eipä tuo mitään häiritse, kun kuitenkin viestit menee perille. |
_________________ Dame
ps. Minna on mun idoli! |
|
| Takaisin alkuun |
|
| maiscu |
Lähetetty: Kes 28 Syy, 2005 17:49 |
|
|
|
Useasti käy noin myös mulle. Ekalla kerralla hieman säikähdin, että nyt
lähti niin irstasta teksiä, että Jepsukka laittoi hieman sensuuria ja
estoja mulle
EDIT: voihan pieru! Nyt mulla tekee tuota jatkuvasti  |
Viimeinen muokkaaja, maiscu pvm Kes 28 Syy, 2005 18:17, muokattu 1 kertaa _________________ But I won't be your concubine - I'm a puppet not a whore.
I just need this stage to be seen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
| Minna |
Lähetetty: Kes 28 Syy, 2005 17:54 |
|
|
BlueBird
|
maiscu kirjoitti: Ekalla kerralla hieman säikähdin, että nyt lähti niin irstasta teksiä, että Jepsukka laittoi hieman sensuuria ja estoja mulle 
Joo, kun piti vähän sensuroida sinun Jack-unelmointiasi No ei leikki leikkinä. |
_________________ 030906 | Älä sinä muiden katseista välitä, sillä me ollaan yhdessä. Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
| Minna |
Lähetetty: Maa 13 Hel, 2006 15:12 |
|
|
BlueBird
|
| Nyt pitäisi olla tuo debug mode ongelmakin korjattuna, eli heittää nyt automaattisesti siihen viestiin, kun sen lähettää. Vihdoin ja viimein löysin avun siihenkin. Tai ainakin minulla toimii, kuten pitää. Kertokaahan jos kuitenkin vielä jollain on ongelmia sen suhteen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
| 6puu |
Lähetetty: Maa 13 Hel, 2006 15:55 |
|
|
Minipomo
|
Minna kirjoitti: Nyt pitäisi olla tuo debug mode ongelmakin korjattuna, eli heittää nyt automaattisesti siihen viestiin, kun sen lähettää. Vihdoin ja viimein löysin avun siihenkin. Tai ainakin minulla toimii, kuten pitää. Kertokaahan jos kuitenkin vielä jollain on ongelmia sen suhteen.
Joo, nyt toimii meikäläiselläkin. Ei se kyllä kovin paha vika ollutkaan, mutta häiritsevä silti. |
_________________ Luet juuri allekirjoitustani. |
|
| Takaisin alkuun |
|
| Sumeh |
Lähetetty: Maa 13 Hel, 2006 18:35 |
|
|
|
|
6puu kirjoitti: Joo, nyt toimii meikäläiselläkin. Ei se kyllä kovin paha vika ollutkaan, mutta häiritsevä silti.
Sama homma. |
_________________ So what if you can see
The darkest side of me
No one would ever change this animal I have become
Help me believe, It's not the real me
Somebody help me tame this animal I have become |
|
| Takaisin alkuun |
|
| Minna |
Lähetetty: Maa 28 Huh, 2008 15:08 |
|
|
BlueBird
|
| Jaahas, pukkaa näemmä tuota samaa Depug mode -raporttia taas ruutuun. Olen nyt vain tämän viikon porukoilla talovahtina, ja laput (ja tunnukset siinä samassa) on tietysti kotona, joten en pääse tuota hommaa korjailemaan vielä. Toivon mukaan kestätte. |
|
| Takaisin alkuun |
|
| GhaxX |
Lähetetty: Maa 28 Huh, 2008 16:52 |
|
|
|
| Eiköhän, kunhan vaan muistaa, että vaikka se tuleekin niin viesti menee kyllä' perille. Eilen sai muutaman ylimääräsen viestin poistaa.. |
_________________ "You beat death, Arvin. But you couldn't beat me" ~Jack Bristow

|
|
| Takaisin alkuun |
|
| Minna |
Lähetetty: Kes 30 Huh, 2008 11:21 |
|
|
BlueBird
|
| Nyt näyttäisi taas toimivan. Ainakin tein aika monta testipostausta, ja heitti automaattisesti sen siihen kirjoitettuun viestiin. Toivotaan, että nyt tosissaan pelittää. Laittakaa tänne viestiä, jos vielä tulee vastaan sama virhe. Tai joku muu ongelma. |
|
| Takaisin alkuun |
|
|
|